انتهاي عاشقي
هی هی هی، تو که داری میری تنهام می ذاری

هی هی هی
تو  که  د  ا ر  ی میر  ی   تنها م    می ذاری
نگو ا  ز  د ر  د  دلم   خبر     ندا ری
تو که   یه  ر  وز  گفتی    برات     می میرم
حا لا    امروز    می  بینم     دوسم    نداری

هی هی هی
منو   باش   به  عشقت   گفتم   آسمونی
می   گفتم   معنی  ا  حسا  سو  می دونی
ترانه       پشت   ترانه گریه کردم
تو   دلیل  گر یه ها م بلا ی   جونی

 

0975Divar هی هی هی، تو که داری میری تنهام می ذاری

هی هی هی
از همه دنیا برام یه حسی مونده
حسی که قلب منو زده سوزونده
بیا بردار و ببر خاطره هاتو
روی قلب من نذار تو جای پاتو

هی هی هی
تو که دار ی  میر ی   تنها م  می  ذ ار ی
نگو  از  در د  د لم  خبر  ندا ری
تو ا  ز م   ساد ه گذ  شتی   خیلی   آسون
منو   تنها   جا    گذاشتی    زیر   بارون
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:,21:20به قلم: حميد منصوري ™